Pages

Thursday 6 October 2011

Dulu pam 1 sesi 1-2 oz je..sekarang da sampai 8-9 oz per sesi....!

Memang seronok bila dapat share bende yang sangat bermakna dengan sahabat-sahabat..Dengan sharing blog ni, bukan sahaja saya dapat berkenalan kawan baru, malah saya semakin rapat dengan kawan2 lama saya.
Ni cerita sebenar dari rakan saya semasa saya sambung Master di UTM dulu...Zurina Yasak , baby baru 3 bulan lebih namanya Firdaus..nama syurga tuuu.....menyusu badan sepenuhnya dan berikhktiar mencari suplemen natural utk beri yg terbaik buat si baby yang disayangi.

saya hanya sempat bersms dengan dia sebab hampir 2 minggu zurina consume Trial Pek Euphoria BF ni...selepas dalam 2minggu saya sms Zurina dan ini balasannya malam td.."Sebelum ni kita pam hanya dapat 2-2.5oz per sesi....Lepas consume Trial Pek Set B,setiap satu sesi (2jam sekali ye zurina ni pam)....dapat 3.5-40z iait meningkat 1-2 oz persesi...dan in fact pernah mencapai 8-9oz per sesi!!!!, tp memang pump 2-3 jam sekali...

seronok kan dengar berita ni..jomla ibu2 semua..selain berdoa, berusaha dan bertawakkal..Allah ambil kira segala usaha kita..semoga semua mendapat manfaat natural suplemen ni..

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
Boleh email shikin1205@gmail.com

atau sms kan kepada saya 012-6581768 

3 comments:

  1. congrats....

    supplement hanya sampingan

    teruskan usaha mengepam mengikut jadual yg tetap begitu juga sabtu dan ahad itu kunci utama.

    ReplyDelete
  2. ye,betol..vitamin sgt mmbntu dlm penyusuan dgn izin Allah..

    ReplyDelete
  3. bagus.. teruskan.. InsyaAllah.... next bby pun sy akan trus BF ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...