Pages

Tuesday 6 September 2011

Pengedar Shaklee di Bandar Seri Putra,KUIS dan Bukit Mahkota serta Penghantaran terus ke seluruh Malaysia

Kini anda boleh mendapatkan vitamin shaklee secara COD berhampiran anda.
Yes, saya adalah pengedar sah Shaklee di Bandar Seri Putra, KUIS dan Bukit Mahkota ( tetapi tidak terhad disini kerana anda boleh melakukan order anda di mana sahaja anda berada..dengan poslaju Malaysia saya akan menunaikan hasrat anda...vitamin hingga ke pintu rumah anda!!!!

Semoga anda menjadi pengunjung setia blog ziqmom yang diinspirasi dari anak saya Adeeb Ziqri..moga jadi anak soleh...saya akan berkongsi suka duka menyusukan anak saya selama hampir 2 tahun, berkongsi kebaikan suplemen dan amalan kesihatan yg berterusan ..inshaAllah..


Bagi pengunjung setia  ziqmom, nantikan hadiah menarik setiap kali anda membuat order sama ada Fullpack atau Trial Pack.. emel saya di  ukhuwahs@gmail.com dan sms 0126581768.
saya sedia memberi konsultansi percuma kepada anda.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...